Recent Post

Saturday, January 16, 2016

35 GAMBAR - KEMERIAHAN MAJLIS HARI LAHIR SYADA AMZAH, ADIK SHILA AMZAH


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Baru-baru ini, adik kepada penyanyi Shila Amzah iaitu Syada Amzah telah menyambut hari lahirnya yang ke-18.

"I look at you and I do not see the passage of time. I see my little girl playing dress up, running through the yard, playing on a swing.

"I will try to respect the fact that you are older now and that the decisions you will make are your own, but you must understand that to me, you will always be my little girl.

"I may not be able to carry you in my arms anymore, but I will always carry you in my heart," ujar ND Lala di laman IGnya.

Majlis yang diadakan di kafe Elfira Loy yang diberi nama 'Love Me Seven Days Cafe' ini telah dihadiri oleh ahli keluarga, rakan-rakan artis dan teman rapat.

Happy Birthday Syada..!

         ________________________

FACEBOOK - SANTAI - PAPARAZZI - NOSTALGIA - GALERI - YOUTUBE - ROMANTIKA - SEJARAH MYARTIS - INSTAGRAM - TWITTER

TwitterFacebookGoogle PlusRSS FeedEmail




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *