Recent Post

Wednesday, January 20, 2016

Arja Lee Dikecam Setelah Muat Naik Video Berseluar Dalam


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Semalam, sambil membelek-belek Instagram, terkejut beruk Budiey apabila ternampak satu video di timeline Instagram. Sila tengok video kat bawah untuk tengok respon korang. Membaca komen-komen dari pengikut beliau… bukan main ramai pula yang mengecam. Mungkin Arja Lee ada sebab tertentu meletakkan video berkenaan. Budiey cuba menghubungi Arja Lee untuk mendapatkan penjelasan tapi gagal.

Pelakon Arja Lee dikecam selepas memuat naik video bermain bola sepak di dalam rumahnya dengan hanya memakai seluar dalam berwarna putih.

Video yang dimuat naik kira-kira tiga jam lalu di akaun Instagram-nya itu dilabelkan sebagai kurang sopan oleh pengikutnya di mana seluar dalam tersebut kelihatan agak ketat di bahagian tertentu.

Menerusi kapsyen yang ditulis oleh Arja, dia seolah-olah ingin bergurau bersama peminatnya dengan meniru gaya pemain bola sepak antarabangsa Cristiano Ronaldo.

"Cristiano Ronaldo play football at home #ArjaLee #Arjasplayfootball . Just for fun." tulisnya.

Bagaimanapun, ada pengikut IG meluahkan rasa kurang selesa dengan tindakan Arja sekaligus mempersoalkan tujuan video tersebut dimuat naik.

Lebih teruk lagi, pengurus peribadinya juga turut dituduh sebagai dalang yang memuat naik video tersebut tanpa pengetahuan Arja.

Ruangan komen IG Arja dihujani dengan komen yang rata-ratanya berpendapat video seperti itu tidak patut didedahkan untuk tatapan umum kerana boleh mengundang pelbagai tanggapan kurang enak terhadap aktor itu.

*Antara komen yang diterima Arja*

Sehingga kini Arja Lee masih belum memberikan sebarang respon berhubung video berkenaan.

Sumber: Astro Gempak & Instagram

Komen via Facebook

Komen

— 44 Bacaan



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *