Recent Post

Monday, January 11, 2016

Peraduan Menang Tiket MET10 Awards 2016


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Tahun 2016, pastinya menjengah dengan pelbagai acara anugerah. Terbaru, MET10 Awards yang akan dianjurkan pada 16 Januari depan dijadual berlangsung pada jam 6 petang bertempat 15th Floor, StarXpo Centre @ KWC Fashion Mall. Anugerah ini dijangka bakal menggegarkan industri hiburan tanahair!

Budiey turut dijemput untuk buat liputan di acara ini serta pihak penganjur, Astro Radio juga memberi peluang kepada anda semua untuk menghadiri acara anugerah ini.

Untitled

Anugerah ini juga adalah bertujuan untuk meraikan kejayaan serta memberi pengiktirafan kepada barisan artis Malaysia yang menyanyikan lagu berbahasa Inggeris yang mengungguli carta mingguan Malaysia English Top 10 (MET10) di hitz fm sepanjang tahun 2015.

Bertemakan "Back In Time", acara yang dijangka berlangsung selama 3 tiga jam akan membawakan barisan artis tempatan dari pelbagai generasi yang berbeza, untuk menggegarkan pentas pada malam itu nanti!

Antara senarai artis artis yang tercalon dalam kategori yang dipertandingkan boleh dilihat di bawah ini. Turut memeriahkan lagi malam anugerah adalah Jake Abdullah, Jason Lo, Arnold dan Ryan yang menjadi sebahagian daripada pengacara MET 10 Awards!

Barisan artis popular tanahair seperti KARTEL Crew (Sonaone, Jow Flizzow, dan Altimet) Paperplabe Persuit, OJ Law, Jin Hackman, Resh, Kyoto Protocol dan De Fam turut memeriahkan acara pada malam tersebut.

Untitled

Budiey membuka peluang kepada pembaca dengan memberikan 30 keping tiket untuk diberikan kepada 15 orang pemenang kepada pembaca yang menyertai peraduan ini. Seorang pemenang akan dapat 2 tiket MET10 Awards 2016. Apa yang korang perlu buat ialah:

1. Sila klik butang LIKE entri ini, Google + & share di Facebook & Twitter milik anda, sila berikan komen apa sahaja berkenaan dengan MET10 Awards di ruangan komen yang disediakan. Sila cari butang LIKE, butang Google + (g+) dan butang share Facebook di bawah tajuk entri ini.

2. Sila LIKE Fanpage Budiey.com : www.facebook.com/budieydotcom , Follow Twitter : @Budiey & Instagram: @Budiey & hashtag #BudieyDotCom

3. Sila cipta slogan kreatif anda dan ada 3 perkara wajib anda perlu buat:
  • Tulis slogan anda itu pada ruangan komen di entri blog ini.
  • Hantar slogan itu ke emel budiey.
  • Akhir sekali anda WAJIB juga tweet slogan paling kreatif yang anda reka itu di Twitter anda dengan tag @budiey
  • Kepada yang ada Twitter, sila gunakan hashtag event ini iaitu #met10awards. Tweetkan slogan anda tidak lebih 140 huruf.

    Tweet Slogan: MET10 Awards akan lebih meriah jika…. (tidak lebih dari 140 huruf)

    4. Sila cipta slogan paling kreatif anda dan hantar melalui emel bersama jawapan pada soalan di bawah. Selain itu, anda WAJIB juga Tweet slogan ini di Twitter anda dengan hashtag yang diberikan.

    Kepada yang ada Twitter, sila gunakan hashtag event ini iaitu #met10awards. Tweetkan slogan anda tidak lebih 140 huruf.

    Selain kena Tweet, jangan lupa untuk hantar slogan paling KREATIF anda itu kepada emel Budiey

    Slogan: MET10 Awards 2016 akan lebih meriah jika…. (tidak lebih dari 140 huruf)

    Jika anda tiada Twitter, boleh letak di Facebook. Tapi sebaik-baiknya di Twitter ya sebab senang Budiey nak reTweet dan baca.

    Soalan 1:

    1. Siapakah penganjur MET10 Awards?

    Soalan 2:3. Sebutkan tiga selebriti dan penyanyi yang akan hadir di MET10 Awards 2016.

    Lengkapkan slogan ini dengan kreatif:MET10 Awards akan lebih meriah jika…. (tidak lebih dari 140 huruf)

    Sertakan juga maklumat peribadi:Nama:Twitter:Alamat surat menyurat:Email:Nombor telefon:

    Hantarkan jawapan anda kepada:

    dengan tajuk email: Peraduan Menang Tiket MET10 Awards 2016

    Tarikh tutup peraduan:Jam 5 petang 15 Januari 2016

    15 orang pemenang akan dihubungi oleh Budiey melalui email.

    Terima kasih Astro Radio atas tiket jemputan tersebut.

    Nantikan gambar selebriti di karpet merah MET10 Awards 2016 di blog ini dan kemaskini terkini di Twitter @budiey & Instagram Budiey. Jom follow me ya.

    MET10 Awards nominees:

    Categories Nominees MET 10 BEST MALE ARTIST BALAN KASHMIR KARMAL JIN HACKMAN RESH OJ LAW ROSHAN JAMROCK MET 10 BEST FEMALE ARTIST EUNICE HOO DASHA LOGAN TALITHA TAN FROYA ELIZABETH TAN MET 10 BEST BAND/GROUP TRES EMPRE PASTEL LITE KYOTO PROTOCOL DE FAM PAPERPLANE PURSUIT MET 10 BEST SONG RESH <HALF THE MAN> OJ LAW <INTROVERT> DE FAM <#SUPERGIRLS> JIN HACKMAN <BANANA> PAPERPLANE PURSUIT <WHO'S GONNA STOP ME?> ROSHAN JAMROCK <THE BOSS> MET 10 BEST LIVE PERFORMER PAPERPLANE PURSUIT KYOTO PROTOCOL JIN HACKMAN RESH TRES EMPRE MET 10 BEST MUSIC VIDEO PAPERPLANE PURSUIT <WHO'S GONNA STOP ME?> JIN HACKMAN <BANANA> DE FAM <SUPERGIRLS> OJ LAW <INTROVERT> GOLDFISH & BLINK <SOMEWHERE NEW > RESH <HALF THE MAN> MET 10 BREAKTHROUGH ACT DE FAM GTEXPERIMENT JON LIDDEL EUNICE HOO ALI AIMAN +2DB Komen via Facebook

    Komen




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *