Recent Post

Wednesday, January 27, 2016

Zizan Razak Berubah Hati, Ingin Fokus Kepada Keluarga!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

3 Shares

Share

Share

Share

Email

Pelawak dan juga pelakon popular Zizan Razak, sering kali dikaitkan dengan ramai gadis tetapi sampai sekarang masih belum ada kata putus dari Zizan mengenai bakal isterinya.

Sebelum ini, Zizan dikaitkan dengan bekas isteri Eizlan Yusoff,  Vie Santie Harun malah dia juga telah memberikan Komen Isu Dilihat Akrab Dengan Vie Santie Harun. Sehingga kini gosip itu mendapat perhatian orang ramai.

Zizan Razak 2

Namun, bagi Zizan, kini dia tidak mahu mengaitkan dengan mana-mana wanita malah dia ingin menjaga keluarga serta perniagaannya, Zizan Mall.

"Kalau ditanya soal wanita, saya sebetulnya enggan lagi memikirkan tentang perkara itu. Bagi saya cukuplah sekarang saya memberikan tumpuan kepada kerjaya, perniagaan dan membahagiakan ibu saya sendiri"

"Saya tahu itu yang terbaik. Membahagiakan ibu dan keluarga lebih memberikan kepuasan sebenarnya. Bukan bermakna saya menganggap wanita (teman wanita) merimaskan tetapi biarlah kena pada waktunya."

Zizan Razak 1

Zizan yang baru sahaja selesai dengan persembahan teater Biker Kental di Istana Budaya baru-baru ini mengatakan mengenai soal jodoh biar Allah tentukan segalanya.

"Soal jodoh dan dengan siapa saya mahu berkahwin biarlah masa sahaja yang menentukan. Yang penting saya lebih matang dalam menjalani kehidupan pada masa depan."

Zizan Razak

Apapun, kami mendoakan semoga Zizan bakal ditemukan dengan calon yang sesuai dengan dirinya.

LAGI ARTIKEL MENARIK:

  • MESTI BACA! Inilah Komen Mengejutkan Vie Santie Mengenai Zizan Razak
  • Komen Eizlan Yusof Isu Hubungan Zizan Razak Dan Vie Santie Harun Mengejutkan!
  • Tania Hudson Tak Tahan Usikan Zizan Razak
  • Belum Sampai Jodoh Saya Lagi- Zizan Razak
  • 1,293 total views, 1,293 views today

    , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *