Recent Post

Friday, February 26, 2016

Anzalna Nasir Cuti Berlakon 5 Bulan Demi Suami!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pelakon Anzalna Nasir yang baru sahaja sah bergelar isteri pada 21 Februari lalu dengan pilihan hati Hanif Zaki akui sedang berehat dan bercuti daripada sebarang penggambaran hingga Mei ini.

Anzalna atau pelakon yang popular dengan drama Memori Cinta Suraya itu memberitahu dia mengambil kesempatan untuk bercuti selepas berkahwin adalah untuk berehat dan menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri.

"Saya dah start berehat daripada menjalani apa-apa penggambaran drama sejak Disember tahun lalu.

"Saya memang dah lama hendak bercuti panjang tetapi baru kini berkesempatan. Saya cuma mahu berehat dan meluangkan lebih masa dengan yang tersayang.

"Mungkin saya akan kembali berlakon Mei ini selepas kami sama honeymoon dijangka April.

"Pun begitu saya akan tetap keluar dalam mana-mana majlis hiburan dan aktiviti hiburan lain," katanya kepada murai.com.my

Anzalna memberitahu dia dan suami merancang untuk melawat dan berbulan madu ke beberapa tempat di Amerika Syarikat.

"Hanif yang ajak berbulan madu di sana, saya ikut sahaja," katanya lagi.

Anzalna dan suami bakal diraikan dalam satu majlis resepsi di Grand Hyatt, Kuala Lumpur pada 27 Februari ini.

Artikel oleh Syafiqah Jalal

Artikel ini disiarkan pada Jumaat, 26 Februari 2016




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *