Recent Post

Thursday, February 25, 2016

Ucapan Romantis Aeril Zafrel Buat Wawa Zainal Sempena Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 4


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak dapat dinafikan antara pasangan yang cukup romantis bersama dan saling menghargai.

Berkahwin pada tahun 2012, semalam pasangan ini telah meraikan ulangtahun ke 4 perkahwinan mereka.

Semakin bahagia bersama dengan dua orang cahaya mata. Aeril telah memuat naik satu video romantis bersama ucapan yang cukup menusuk kalbu buat Wawa menerusi akaun Instagramnya.

Selamat Ulangtahun ke-4 Pernikahan Kita : @waw4_zainal ……

Rupanya waktu dan tanggal yang sama ini, masih basah kenangan 2012 itu – saat dikau kuperisterikan dengan penuh cinta kasih dan itu tak kan pernah berubah dan terkurang. Melainkan kian bertambah bila kita diamanahkan putera-puteri untuk dididik mencintai ALLAH & RASUL serta menyayangi agamanya.

Terima kasih sayang kerna sudi terima diri ini menjadi pembimbing zahir batinmu. Perjalanan kita dan pelayaran bahtera perkahwinan masih jauh dan mudah mudahan tetap utuh. Doakanlah diri ini kelak dapat menuntun dirimu bersama anak anak kita menuju dan masuk ke SURGA ABADI nanti.

Untungnya dapat suami macam Aeril Zafrel kan? Ye lah, isteri mana yang tidak cair dan terharu apabila membaca ucapan seperti ini. Semoga mereka kekal bahagia sehingga jannah!

[jetpack-related-posts] PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *