Recent Post

Tuesday, March 22, 2016

Zara Zya Nafi Bercinta Di Set Penggambaran


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Zara-Zya PELAKON Zara Zya yang masih belum mendirikan rumah tangga, selalu dilemparkan persoalan sama ada sudah mempunyai pilihan hati ataupun tidak.

Menjawab persoalan itu Zara berkata, dia tidak mempunyai masa untuk bercinta buat masa ini.

"Buat masa ini saya tiada masa untuk bercinta sebab terlalu sibuk dengan kerjaya. Nanti si dia pula yang kecewa bila bosan kerana saya tiada masa," katanya.

Zara menjelaskan, keluarganya juga memahami apa yang dilaluinya dan pada masa sama menolak dakwaan mengatakan dia terjebak dengan cinta di lokasi penggambaran.

"Keluarga saya amat memahami walaupun abang dan kakak saya semuanya berkahwin pada usia yang muda. Lagipun saya anak bongsu. Saya anggap set penggambaran sebagai pejabat, jadi tidak mungkin terjadinya cinta lokasi seperti yang diperkatakan.

"Mana mungkin saya bercinta dengan orang lain pula di set penggambaran yang berbeza," ujarnya.

Tambah Zara dia pasti akan berkongsi kisah bersama peminat jika sudah menjumpai teman istimewa kelak.

Incoming search terms:
  • stacy AF wedding
  • jihan dan ungku hariz berkenalan
  • jihan musa ungku hariz
  • WEEDING STACY DAN AKIM
  • bella dally nazim
  • majlis pernikahan jihan musa
  • PELAKON ungku hariz
  • Berita berkaitan:

    Dua lagu hip hop hilang kelayakan AIM20 kerana ciplak?

    Maya Karin, Remy Ishak Bersanding 14 Februari Ini?

    Linda Rafar Kini Sudah Mula Berhijab

    Neelofa Akui Hans Isaac Setia Dalam Bercinta

    Komen

    comments




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *