Recent Post

Saturday, April 09, 2016

RTM sedia siar debat 'live' Rahman dan Guan Eng...... - AgendaDaily


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Terakhir dikemaskini: 08 April 2016 By WARTAWAN AGENDADAILY Apa macam berani ke... Radio Televisyen Malaysia (RTM) sedia menyiarkan secara langsung debat mengenai tanah Taman Manggis antara Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Abdul Rahman Dahlan dan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.

Bagaimanapun Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak berkata ada syarat-syaratnya termasuk tidak ada penonton supaya program berjalan lancar.

Menurutnya RTM akan membantu melancarkan perjalanan debat itu melalui slot program 'Demokrasi' RTM.

"Kami bersedia menyiarkan secara langsung debat itu dan terpulang kepada mereka berdua untuk menerima tawaran ini. Debat itu akan tanpa kehadiran audiens bagi memastikan program berjalan lancar," katanya.

Abdul Rahman yang juga Pengarah Komunikasi Strategik Barisan Nasional (BN), menyambut baik kesediaan Lim untuk menyertai debat umum itu dengan beliau.-8/4/2016

PERINGATAN: AgendaDaily tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *