Recent Post

Friday, May 20, 2016

Mula Ceburi Perniagaan Tudung, Anzalna Nasir Sudah Ada Niat Untuk Berhijab


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Mula mengeluarkan jenama tudungnya sendiri yang dikenali sebagai Anzel Scarf, Anzalna Nasir akui pintu hatinya mula terbuka untuk menutup aurat.

Namun, Anzalna mahu berubah tanpa paksaan sesiapa dan selepas beliau benar-benar bersedia.

Saya memang ada hasrat untuk bertudung dan bila memasuki perniagaan hijab ini perasaan itu semakin kuat.

Tapi kalau boleh saya tidak mahu terpaksa untuk berubah, saya juga kalau boleh jika sudah pakai tudung tidak mahu buka lagi. Insya-Allah masanya akan tiba, namun saya tidak mahu menetapkan sasaran bila untuk berubah.

Sedar mungkin ada sesetengah pihak yang akan mempertikaikan mengapa beliau menjual tudung sedangkan dirinya tidak berhijab, Anzalna menjelaskan beliau bukan hanya mahu mengaut keuntungan semata-mata tetapi mahu membantu orang lain untuk mencari rezeki juga.

Saya jual tudung ini bukan untuk dapat keuntungan semata-mata, sebaliknya ingin memberi peluang kepada orang lain untuk membuat keuntungan bersama menerusi jualan stokis.

Matlamat kami untuk berkongsi pendapatan dan keuntungan bersama-sama dan menggalakkan peniaga-peniaga baru.

Bekerjasama dengan Dato' Aliff Syukri  dalam mempromosikan tudung beliau dan jubah Abang Terlajak Laris, Anzalna bagaimanapun enggan melakukan perkara pelik dan mahu jadi diri sendiri untuk memperkenalkan produknya.

Bab menutup aurat itu tidak kami nafikan memang wajib untuk seorang wanita Islam, namun biarlah perubahan itu dilakukan dengan hati yang ikhlas dan benar-benar bersedia sepenuhnya kerana kita mahu perubahan itu kekal sehingga akhir hayat.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *