Recent Post

Tuesday, July 19, 2016

Raja Afiq, Hero Drama Sayangku Kapten Mukhriz Akui Sedang Bercinta Dengan Anis Al Idrus


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Memang sempoi dan jantan sungguh Raja Afiq ini. Selalunya selebriti zaman sekarang bila ditanya bercinta atau tidak, seboleh-bolehnya tak nak buat pengakuan apa-apa. Namun bukan Raja Afiq yang membawa watak hero di dalam drama Sayangku Kapten Muhkriz. Raja Afiq dengan keyakinan seorang kapten mengakui bahawa dirinya kini sedang hangat bercinta dengan Anis Al Idrus.

raja afiq dan anis al idrus

Untuk makluman, Anis Al Idrus satu ketika dahulu dilaporkan pernah bercinta dengan Sharnaaz Ahmad. Namun hubungan mereka terputus di tengah jalan. Nampaknya Anis sudah menjumpai pengganti di dalam kesasaan dan ketampanan Raja Afiq. Kata Raja Afiq tentang hubungan mereka:-

Alhamdulillah, saya dan Anis dalam peringkat untuk kenal hati budi masing-masing dan bolehlah dikatakan kami sedang bercinta. Kami berkenalan ketika saya menjadi duta Syukur Selalu pada Ramadan lalu dan dia (Anis) juga rajin menghadiri majlis-majlis anjuran TV3.

Saya senang bersama dia kerana sikapnya yang sering merendah diri walaupun lebih berpengalaman dalam industri. Lagi pula, dia juga tidak terlalu cerewet dan sangat memahami kerjaya saya kerana dia juga seorang artis.

Saya seorang yang tidak suka hubungan yang lama dan jika masing-masing bersedia dan keluarga juga mengizinkan apa salahnya teruskan sahaja. Lagi pula saya tidak kisah tentang jarak umur kerana saya memang suka wanita lebih tua dan matang berbanding wanita muda. Insya-Allah, selepas dia balik bercuti saya akan bawa dia bertemu keluarga saya terlebih dahulu

raja afiq dan anis al idrus

Lelaki seperti Raja Afiq inilah baru dikatakan lelaki sejati. Buat apa nak malu mengaku sedang bercinta semata-mata kerana takut populariti jatuh. Kalau lakonan hebat dan berbakat, orang tak pandang sama ada single, taken or married. Tak gitu? Apa pun semoga hubungan percintaan Raja Afiq dan Anis Al Idrus akan berakhir di jinjang pelamin. Sama-sama kita doakan.

P.S: Pengguna LRT laluan Ampang mengamuk

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *