Recent Post

Monday, September 12, 2016

Isu Gambar Bogel Idris Khan & Atikah Suhaime: Ammar Alfian Enggan Dikaitkan


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Kalau pembaca masih ingat, Ammar Alfian, Idris Khan dan Atikah Suhaime pernah dikatakan merakam aksi seks threesome menggunakan telefon bimbit sekitar Oktober 2015. Ketiga-tiga mereka menafikan dakwaan itu. Malah Idris Khan mengatakan dia sendiri ingin menonton video tersebut sekiranya wujud.  photo ammar.pngNamun sejak dua hari lepas gambar bogel pasangan yang dikatakan Idris dan Atikah telah tersebar di laman tumblr. Ada yang mengatakan gambar itu diseb arkan oleh Ammar Alfian, namun Harian Metro melaporkan yang Ammar enggan dikaitkan dengan gambar-gambar itu.

Kata Ammar:

Jangan kaitkan saya dengan gambar bogel itu. Saya tidak ada kena-mengena.

Saya tidak tahu apa-apa. Saya sibuk dengan perniagaan di Australia dan sekarang di Malaysia untuk sambutan Aidiladha bersama keluarga.

Jika gambar bogel itu adalah mereka, biar mereka sendiri yang uruskan.

Malah, Ammar yang kini menetap di Melbourne, Australia memberitahu yang dia tidak akan mengambil peduli terhadap apa yang diperkatakan orang.

Biarlah orang nak fitnah. Lebih baik saya buat hal sendiri lagi bagus.

HM memberitahu Atikah ketika dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp mengelak daripada menjawab, manakala Idris masih gagal dihubungi untuk penjelasan lanjut mengenai perkara itu. photo tumblr_o9ftj9g5oV1vs093jo3_540.jpg photo tumblr_o9ftj9g5oV1vs093jo4_1280.jpgAmmar, Idris dan Atikah pe rnah berlakon bersama dalam drama Puteri Gunung Ledang yang diterbitkan oleh A. Aida dan disiarkan di HyppTV. Antara pelakon lain yang membintangi drama tersebut ialah Sabhi Sadhi, Amyza Aznan, Aida Khalida, Mimi Ernida, dan Keena Mentor.Pada Disember 2015 Ammar telah bersara daripada industri seni tempatan dan telah terbang ke luar negara. Daripada apa yang ditulis, nampak gaya seperti Ammar tidak akan pulang ke Malaysia lagi. Dia juga telah berkahwin senyap-senyap pada 6 Mac lepas.–beaufifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *