Recent Post

Friday, October 07, 2016

(TAKZIAH) Salleh Brothers Meninggal Dunia Akibat Sakit Jantung


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Anggota kumpulan nasyid popular Brothers, Mohd Salled Mohamed Deril telah disahkan meninggal dunia pada jam 3.25 petang semalam di Pusat Perubatan Universiti Malaya, Petaling Jaya.

Menurut rakannya Zulfadhli ataupun Ah Fad daripada kumpulan Raihan, Salleh dikatakan meninggal dunia akibat darah tinggi dan serang jantung selepas dimasukkan ke PPUM pada hari Rabu lepas.

Dia mengalami darah tinggi dan sakit jantung sudah lama dan pada Ahad lalu arwah dimasukkan ke Hospital Klang kemudian semalam (Rabu) dia dipindahkan ke PPUM kerana keadaannya semakin kritikal dan koma.

Saya tidak berkesempatan berjumpa dan hanya dapat berbual dengan Allahyarham di telefon sahaja ketika dia di Hospital Klang.

Jenazah Allahyarham telah selamat dikebumimkan di kampung halamannya  di Kampung Seri Tiram Jeram, Kuala Selangor.

Allahyarham meninggalkan seorang balu dan empat orang cahaya mata.

Selain Salleh, Brothers yang terkenal sebagai kumpulan nasyid kontemporari, turut membariskan Syah, Yasin dan Faiz.

Takziah kepada keluarga Salleh. Semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan soleh . Al-Fatihah..

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *