Recent Post

Thursday, August 20, 2015

“Bidadari” Panggilan Adam Corrie Kepada Isterinya…KAGUM Dengan Abang Adam.


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

"Bidadari" Panggilan Adam Corrie Kepada Isterinya…KAGUM Dengan Abang Adam….Ini antara dialog Sweet Adam Corrie Mengajak Bidadarinya berselfie.

Untitled

Saya : 'Jom selfie' .Bidadari saya : 'Selfie ke?.. Segan la.. 'Saya : 'dgn suami sendiri pon segan selfie.. Kita tak nak selfie dgn pompuan lain. Dgn sayang je.'Bidadari saya : 'ok… Cheese.

Dia pendiam, suka tunduk muka ke bawah /alihkan muka kalau org pandang dia. Bukan bermakna dia sombong. Dgn saya pon dia malu nak bergambar. Ada peluang bergambar dgn rakan artis lelaki saya pon, tidak mahu ambil. Inikan nak org luar. (Jadi bersangka baiklah). Jgn hukum orang jika kita tak kenal. Dia mmg susah utk didekati.

Senyum selaluSelalu berlapang dadaSelalu bersangka baikInsyaAllah hati tenang

P/s: masing-masing ada cara menggelar dan menghormati pasangan halalnya. Saya kurang suka panggil isteri saya dgn sebut bini, orang rumah…. Lebih suka dengan menyebut Isteri dan Bidadari.Hak masing-masing . Saya Cina, jadi kalau ada ejaan dan penggunaan yg rasa tak sesuai. Sy minta maaf. Dalam tv dan gambar mmg kami nampak gemuk dan bulat. Realiti kami kecil je orangnya.

Semoga Berbahagia Abang Adam Dan Isteri….

Tags: , , , , ,

Category: Agama




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *