Recent Post

Wednesday, August 26, 2015

Perut memboyot layan syabu


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

am@hmetro.com.my

Alor Setar: Seorang wanita sarat mengandung yang dijangka melahirkan bayinya kelmarin, dikesan masih sempat mengambil dadah syabu dengan alasan untuk menghilangkan tekanan apabila ditemui dalam keadaan khayal ketika serbuan di sebuah rumah di Kampung Ulu, Kuala Kedah, di sini, semalam.

Wanita berusia 32 tahun yang sepatutnya melahirkan anak keenam itu ditahan sepasukan anggota Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) Kota Setar/Pokok Sena bersama sepupunya berusia 27 tahun yang juga hamil tujuh bulan serta ibunya berusia 48 tahun.

Dalam serbuan jam 3 petang, sepasukan anggota AADK menyerbu rumah berkenaan dan mendapati ketiga-tiga mereka disyaki khayal sambil berehat kerana dipercayai baru selesai mengambil dadah berkenaan.

Bagaimanapun, hasil ujian saringan awal air kencing mendapati ketiga-tiganya positif dadah methaphetamine.

Wanita terbabit yang mempunyai lima anak mengaku mengambil dadah selepas berpisah dengan bekas suaminya enam tahun lalu.

Katanya, dia mula mengambil syabu sejak bekerja di pelantar nelayan di Kuala Kedah, di sini, dan turut menjalin hubungan dengan penagih dadah sebelum hamil luar nikah.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *