Recent Post

Saturday, October 03, 2015

Gadis MAUT Selepas Menderita Disumbat Objek Ke Dalam Kemaluannya Memerlukan Bantuan ANDA !


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Gambar Hiasan Dari Ah Fatt Klang, page Kepala Hotak Kamu (KHK) menerusi Inbox Siakapkeli mohon bantuan semua terhadap kes ini. Minggu lepas inbox KHK telah didatangi seorang gadis yang ingin meminta pendapat Selepas menghantar orang tuanya ke airport untuk tunaikan haji,dia dan abang dia balik kerumah abang dia di Cyberjaya.. Dan didalam rumah itu abang cuba untuk merogol dia,namun gagal pada percubaan pertama.. Kemudian aku menasihati dia supaya tinggalkan rumah tu dan cuba uruskan transport untuk dia,malangnya gagal atas beberapa sebab.. Abang dia berjaya merogol dia sebanyak 2 kali,dan abangnya juga memasukkan sesuatu objek kedalam kemaluan dia menyebabkan pendarahan yang serius.. Selepas kejadian tu serta merta dia lari balik kampung di Perak tanpa dia menyedari kecederaannya sangat serius.. Atas desakan aku akhirnya dia pergi juga kehospital,dan doktor bertugas mengesahkan dia dirogol.. Agak malang apabila sepupu yang menghantarnya ke Hospital membuat laporan polis mengatakan dia dirogol oleh orang yang tak dikenali dengan alasan mahu menjaga aib keluarga.Isteri abangnya pun merayu agar kes ini tidak dipanjangkan demi masa depan keluarga katanya.. Namun aku berkeras suruh dia pergi buat laporan polis berdasarkan cerita sebenar agar nasib dia terbela dan dia bersetuju akan buat selepas keadaannya beransur pulih.. Dan pagi ini aku mendapat berita yang menyedihkan,bahawa dia telah pun meninggal dunia pada pukul 7:45 pagi tadi.. Akaun Facebook abang dan kakak ipar dia pun telah lenyap.. dan esok orang tuanya akan balik dari Mekah.. Jadi aku nak minta tolong kepada sesiapa yang belajar atau bekerja dalam bidang undang-undang (lawyer),inbox page untuk aku bertanya macam mana bela kematian dia serta kos2 yang terlibat.. Ada mesej dia tinggalkan sebelum dia meninggal,iaitu menegakkan keadilan bagi pihaknya.. Aku merayu kepada semua bangsa KHK agar doakan aku mendapat kekuatan untuk menunaikan permintaan terakhir dia.. Terima Kasih dan Assalamualaikum p/s : nama arwah terpaksa dirahsiakan sehingga kes ini dibuka.. Hubungi KHK di http://fb.com/KHK9Nyawa

Jika anda tidak dapat membantu, mungkin anda boleh kongsi berita ini kepada rakan-rakan anda




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *