Recent Post

Tuesday, November 17, 2015

(17 GAMBAR)Siti Nordiana Yang Semakin Popular Kerana Gegar Vaganza 2


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Salah seorang penyanyi yang kembali meningkatkan popularitinya selepas memasuki Gegar Vaganza 2 ialah Siti Nordiana. Rupa-rupanya ramai peminat penyanyi yang pernah menjadi pujaan ramai satu ketika dahulu. Nama Siti Nordiana kembali menjadi siulan ramai selepas konsert keempat di mana lagu nyanyiannya "Memori Berkasih" bersama Lan Kristal menjadi viral. Semua habis teringat kenangan lama masa zaman sekolah dulu. Hehehe.

siti nordiana

Malah pada minggu lalu (minggu kelima), Siti Nordiana mendapat undian tertinggi daripada para juri selepas namanya diumumkan sebagai penyanyi pertama mendapat lagu untuk minggu seterusnya. Fuh!!! Memang hebat. Kelab peminat Siti Nordiana juga kelihatan amat aktif menyokong kerjaya seninya di laman sosial. Boleh dikatakan kerana Gegar Vaganza 2, nama Siti Nordiana kini kembali meniti di bibir orang ramai.

siti nordiana

Berdasarkan pemerhatian Abang Nara, kemungkinan besar Siti Nordiana mampu beraksi sehingga ke final Gegar Vaganza 2. Namun persaingan daripada para peserta lain juga amat sengit. Siti Nordiana harus meningkatkan usahanya dan tidak leka dengan populariti yang dikecapi kini. Semoga terus berjaya. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Siti Nordiana.

siti nordianasiti nordiana

siti nordiana

siti nordiana

siti nordiana

siti nordiana

siti nordianasiti nordiana

siti nordiana

siti nordiana

siti nordianasiti nordiana

siti nordiana

siti nordianasiti nordianasiti nordiana

Related Related Category : Malay 10 Comments Tinggalkan komen anda di sini TAGS: , , , , PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *