Recent Post

Tuesday, November 17, 2015

BIKIN PANAS! Uqasha Senrose Jalin Hubungan Istimewa Dengan Remy Ishak? 


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

BIKIN PANAS! Uqasha Senrose Jalin Hubungan Istimewa Dengan Remy Ishak? 

Cantik dan manis sangat tengok pelakon Uqasha Senrose pakai tudung ni kan. Setelah putus cinta dengan Pekin suatu masa dahulu nampaknya masih lagi belum menemui pengganti baru. Namun, tersebar khabar angin yang mendakwa pelakon Uqasha Senrose kini sedang menjalin cinta bersama dengan Remy Ishak. Bagaimanapun, Uqasha melalui rancangan Melodi menafikan perkara berkenaan.

"Eh takde, Uqasha memang berkawan, kawanlah macam biasa. Saya memang berkawan, kawan je. Saya tak tau sebab saya tak tau apa yang jadi pada in future. Tapi for now memang saya berkawan saja"

"Takde pun fikir apa-apa ke takde, saya kawan, jumpa kat event, duduk sekali, nothing serious," jelasnya. Bagaimanapun reaksi Uqasha dalam temuramah itu bagaikan terkelu dan hilang kata-kata apabila dinyatakan bahawa dia dilihat mesra ketika duduk bersama dengan Remy Ishak dalam satu majlis anugerah baru-baru ini.

Biasalah kan bila artis tu dah kembali solo mulalah orang buat spekulasi yang bukan-bukan. Tapi bagi penulis tak salah ape kalau mereka bercinta sebab masing-masing rasanya masih belum berpunya lagi.  Apa-apa pun kita doakan yang baik-baik je lah kan. Kalau ada jodoh memang tak kemana.

8,760 total views, 8,760 views today




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *