Recent Post

Friday, December 04, 2015

Kecoh! Pilihan Hati Wak Doyok Janda!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Kecoh! Pilihan Hati Wak Doyok Janda!

Selepas isu Wak Doyok Sudah Punya Teman Istimewa? Adakah Wak Doyok mula memberikan petunjuk siapakah wanita pilihan hatinya? Di instagramnya,beliau kerap memuat naik foto bersama seorang  bekas personaliti tv3 iaitu Azrinaz Mazhar Hakim.

Wak Doyok atau nama sebenarnya  ialah Tengku Muhammad Azwan Shah. Beliau merupakan ikon fesyen serta pengusaha jenama fesyen The Garment dan bukanlah artis popular sebaliknya namanya menjadi sebutan kerana penampilannya berbeza berbanding kebanyakan gaya lelaki pada hari ini. Bermisai dan berjanggut tebal, serta mempunyai aura maskulin era Inggeris 60-an apabila berpakaian.

Kami sertakan beberapa foto mesra bersama  Azrinaz Mazhar Hakim.

Wak Doyok Bersama Azrinaz

Wak Doyok Bond

Wak Doyok Diwali

Wak Doyok Makan

Wak Doyok Shoot

Mungkinkah mereka hanya kawan rapat atau sebaliknya?? Ditambah lagi mereka sering dilihat keluar bersama- sama tidak kira di restoran atau kafe. Yang pastinya lokasi memang tidak diketahui oleh umum.

Salah satu foto yang di muat naik di instagramnya baru-baru ini menarik perhatian kami apabila kapsyennya berbunyi " menemani orang sebelah yang demam makan tomyam di tengah malam". Sweet sangat!

Wak Doyok Dinner

Sesuai dengan populariti yang dikecapinya kini, ikon media sosial, Wak Doyok sudah pun mengeluarkan produk menggunakan jenamanya sendiri beberapa bulan yang lalu.

Produk pelebat bulu yang dikenali sebagai Krim Jambang Wak Doyok bukan saja diilhamkan bagi melebatkan jambang untuk golongan pria, malahan juga berupaya melebatkan bulu di bahagian lain seperti di bawah lengan, rambut, bulu dada dan tempat lain.  Ramai artis-artis telah menggunakan produk beliau dan antara salah satunya adalah Sharnaz Ahmad.

LAGI ARTIKEL MENARIK:

  • BIKIN PANAS! Punca Sebenar Diva AA Mengamuk Terbongkar
  • KECOH! Isu Dikecam Peminat, Fazura Ambil Tindakan
  • KECOH! Benarkah Dato' Siti Nurhaliza Kini Hamil?
  • Nadzmi Adhwa Tumpang Populariti Artis Lain
  • Tidak kisah siapa pun pilihan Wak Doyok, Gosip Malaysia mendoakan yang terbaik untuknya. Ada berita baik nanti jangan lupa kongsi dengan kami.

    11,419 total views, 11,419 views today




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *