Recent Post

Saturday, February 13, 2016

1194 notis dikeluarkan dalam Ops Tahun Baru Cina - Kosmo!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

1,194 notis dikeluarkan dalam Ops Tahun Baru Cina

13/02/2016 12:42pm

BUTTERWORTH - Sebanyak 1,194 notis dikeluarkan kepada penunggang motosikal dan pemandu kenderaan yang melakukan pelbagai kesalahan dalam Ops Tahun Baharu Cina bermula 1 Feb hingga malam tadi.

Pengarah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Pulau Pinang, Noorul Habib Abdul Guduse berkata daripada jumlah itu, 496 notis dikeluarkan kepada penunggang motosikal melibatkan pelbagai kesalahan dengan tiada lesen memandu mencatatkan kesalahan tertinggi.

"Sejumlah 1,092 kenderaan diperiksa dan 496 notis dikeluarkan melibatkan pelbagai kesalahan seperti tiada lesen memandu, lesen memandu tamat tempoh, tidak mempamerkan 'P' dan lain-lain kesalahan.

"Ops khas yang kami jalankan pada malam ini turut disertai beberapa agensi lain dari Agensi Anti Dadah Kebangsaan, Jabatan Alam Sekitar, Puspakom serta Unit Narkotik dan Trafik Polis Diraja Malaysia," katanya kepada pemberita di sini, malam tadi.

Beliau berkata dalam operasi malam tadi, sebanyak lima penunggang dan pembonceng motosikal berumur antara 24 hingga 41 tahun didapati positif dadah. - Bernama




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *