Recent Post

Tuesday, February 23, 2016

BIKIN PANAS! Zizie Izette Bidas Anggapan Netizen Tidak Pandai Jaga Suami??


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Baru-baru ini suami kepada pelakon Zizie Ezette telah dimasukkan ke Pusat Perubatan Prince Court kerana mengalami masalah buah pinggang. Bagaimanapun, Datuk Bung Mokhtar itu telah selamat menjalani permindahan buah pinggang beberapa hari lepas.

Zizie 3

Namun, ada desas desus mengatakan bahawa Zizie mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri tatkala suaminya itu sedang sakit.

Disebabkan isu tersebut, Zizie telah memuat naik gambar juadah asam pedas di instagram peribadi beliau beserta kapsyen yang menepis dakwaan netizen bahawa dia tidak pandai menjaga suaminya.

Zizie 1

Asam pedas Sabah style!Satu bergaram & bergula, satu lg kurang garam tiada gula.Faham2 la org baru nk sihat ni semua kena dikurang2kan.Kasih sayang je yg bertambah.😜😆 #jgncakapakakxjagasuami #adabendatakperlulahnakdipost #kalauxpostbukanxsayang #jgncaridosa

Zizie yang sebelum ini dikatakan akan kembali aktif berlakon sedang Usaha Kurangkan Berat Badan, malahan ada juga dikatakan uami Zizie Ezette, Bung Mokhtar Mengamuk Dalam Dewan Rakyat??

Zizie 4

Apapun, kita tidak mampu untuk menutup setiap mulut orang. Kalau semua benda perlu diposkan lama-lama nanti netizen muak pula. Apa yang penting Zizie tahu jalankan tanggungjawabnya.

LAGI ARTIKEL MENARIK:

  • 6 Foto Menarik Zizie Ezette Mengerjakan Umrah Bersama Suami!
  • Zizie Ezette Lebih Selesa Merendah Diri
  • Zizie Ezette Tawar Hadiah Sempena Hari Jadi Kepada Pengikut Instagram



  • Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *