Recent Post

Tuesday, February 23, 2016

"YATT DAPAT PENGGANTI, SAYA DAPAT ANAK" - BEKAS SUAMI


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Bekas suami Yatt Hamzah, Abdul Mutalib Abdul Shukor sama sekali tidak merasa sedih dengan perkhabaran yang bekas isteri akan berkahwin dengan jejaka 10 tahun lebih muda darinya pada 27 Februari ini.

Malah kata Talib, dia gembira jika bekas isterinya itu temui pengganti kerana dia bakal mendapat hak penjagaan penuh terhadap anak mereka Suci Hanania Malika selepas Yatt berkahwin nanti.

"Jujurnya, saya gembira dengan berita pernikahan Yatt ini. Sekurang-kurangnya dia sudah ada pengganti dan ada orang boleh jaga dia.

"Ya Allah, benar. Sedikit pun saya tidak rasa sedih dengan berita ini. Kalau Yatt temui pengganti, saya pula akan mendapat hak penjagaan penuh terhadap Nia. Itu janji kami dulu sewaktu bercerai.

"Sebelum ini, selagi Yatt tidak bernikah lain, Nia akan bersama saya setiap minggu pertama dan ketiga sahaja. Sebaik sahaja Yatt sah ada suami lain, saya akan menjadi penjaga sepenuhnya terhadap Nia

"Sebenarnya sewaktu bercerai dulu, kami ada buat perjanjian kerana ketika itu saya tidak tuntut apa-apa, biarpun perniagaan Suci By Yatt Hamzah adalah perniagaan bersama.

"Antara syaratnya ialah hak penjagaan anak akan menjadi milik saya sebaik sahaja Yatt berkahwin lain. Saya harap syarat itu akan dipatuhi. Lagipun selama ini kami tidak ada masalah dalam penjagaan Nia," ujar talib dipetik sebagai berkata.

Dalam pada itu ditanya jika Talib sudah bertemu dengan pengganti, katanya buat masa ini dia ingin memberikan fokus sepenuhnya kepada anak perempuan beliau dan hanya akan memikirkan soal kahwin jika wanita itu dapat menerima anaknya dengan baik.

"Buat masa sekarang, saya belum terfikir untuk cari orang baharu kerana nak cari pengganti dalam keadaan saya ini bukan mudah. Saya kena fikir masak-masak sebab wanita yang bakal menjadi isteri saya perlu terima anak saya juga. Kalau ada wanita yang sanggup terima saya dan anak, mungkin saya akan fikirkan," jelasnya.

Sumber: UM

         ________________________

:: FACEBOOK :: INSTAGRAM :: TWITTER :: :: YOUTUBE :: SEJARAH MYARTIS ::

TwitterFacebookGoogle PlusRSS FeedEmail




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *