Recent Post

Friday, June 17, 2016

Muat Naik Video Mesra Bersama Kekasih Di Instagram : Peminat Mahu Sharnaaz Ahmad Cepat Kahwin


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Percintaan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sering mendapat perhatian ramai. Malah, mereka juga tidak lekang dengan kontroversi.

Beberapa hari lepas, Sharnaaz ada memuat naik video mesra beliau bersama Noor Nabila selepas berbuka puasa bersama.

Jelas sekali pasangan ini cukup angau antara satu sama lain dan siapa sangka Sharnaaz yang sado dan hati kental rupa-rupanya berjaya ditundukkan oleh kekasihnya. Heh..

Melihat aksi mereka berdua didalam video berkenaan, ramai peminat Sharnaaz berharap agar beliau segera menikah dengan Nabila. Ada juga yang melabelkan mereka pasangan yang sweet.

Berikut antara komen peminat di Instagram Sharnaaz :-

Emmhh, memang mesra habis mereka berdua ni. Kalau dah sayang, cinta dan mesra, apa tunggu lagi? Cepat-cepatlah bernikah. Bila dah halal tiada siapa lagi yang akan ambil tahu dan kritik. Ye dak?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *