Recent Post

Wednesday, September 21, 2016

Datuk Hans Isaac Sudah Peluk Agama Islam?


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Ini satu berita yang agak mengejutkan kami pada hari ini tetapi pada masa yang sama timbul rasa gembira pula apabila kita berkemungkinan sudah ada saudara baharu didalam Islam.

Ada khabar angin terbaru yang mengatakan pelakon dan penerbit Datuk Hans Isaac telah memeluk agama Islam pada awal tahun ini.

Berita tersebut disiarkan oleh Miss K di portal Astro Gempak dimana sumber beliau memberitahu Hans telah memeluk Islam di sebuah negeri  terletak di pantai timur.

Ianya tidak mustahil juga kerana Hans sebelum ini dikatakan sedang mendalami agama Islam.

Sejauh mana kebenaran berita ini tidak kami ketahui, tetapi jika ia sesuatu perkara yang sah kami bersyukur kerana pintu hati Hans telah terbuka untuk menerima ajaran Islam. Apa-apapun kita tunggu tuan empunya badan sendiri tampil menjelaskan perkara yang sebenar.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *