Recent Post

Wednesday, January 13, 2016

Rozita Che Wan Mahu Beli Pangsapuri Di London?


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Rozita Che Wan boleh dikatakan selalu juga bercuti ke luar negara terutama sekali ke London dan juga Paris.

Terpikat dengan bandar London itu sendiri, membuatkan Che Ta berminat untuk membuat pelaburan hartanah di luar negara dan sedang merencana untuk membeli sebuah pangsapuri di London. Wow!

Che Ta mengidamkan sebuah pangsapuri tiga bilik di lokasi yang agak menarik iaitu Knightsbridge. Ia boleh dijadikan sebagai rumah untuk mereka sekeluarga menetap ketika bercuti di sana ataupun ia akan disewakan.

Setakat ini saya masih meninjau beberapa pangsapuri yang bersesuaian dengan bajet. Kalau boleh saya tidak mahu pemilihan dilakukan secara tergesa-gesa kerana banyak aspek perlu diambil kira termasuk potensi jangka panjang.

Perancangan ini sudah lama difikirkan iaitu sejak setahun lalu memandangkan kami sekeluarga suka bercuti di sana. Daripada membayar sewa tinggi, lebih baik mencari aset yang boleh dimiliki dan disewakan.

Kalau hendak membuat pelaburan hartanah di luar negara memang agak lumayan juga pulangan dia, tetapi modalnya juga agak besar. Namun, usahawan berjaya macam Che Ta memang tiada masalah bab mengeluarkan jumlah duit yang banyak ye dak? Kalau shopping duit habis begitu sahaja, kalau melabur adalah juga hasilnya..Heh..

Sumber Berita: Berita Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *