Recent Post

Thursday, January 07, 2016

Digelar Sebagai Artis Kontroversi, Tasha Shilla Mahu Berubah!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

3 Shares

Share

Share

Share

Email

Sepanjang tahun 2015, pelakon Tasha Shila banyak dikaitkan dengan gosip panas dan dia juga pernah dilabelkan sebagai artis kontroversi. Pelbagai kontroversi yang telah melanda seperti Netizen Dakwa Foto Pelakon Bo9el Tasha Shilla Tersebar?Tasha Shilla Salah Seorang Escort Girl Diburu Polis? dan lain-lain.

Banyak kontroversi yang dikaitkan dengan bekas kekasihnya yang juga bukan beragama Islam. Namun, pada tahun baru ini, Tasha berharap tiada lagi gosip panas yang melanda dirinya dan dia mahukan sinar yang baru dalam kehidupannya.

"Mudah-mudahan perjalanan hidup Tasha di 2016 akan lebih lancar. Tasha juga berharap karier Tasha menjadi seperti bintang di langit, terus bersinar. Biarlah masa membuktikannya. Yang pasti, Tasha belajar daripada kesilapan lalu. Tasha tidak akan lagi berkongsi kisah-kisah peribadi kepada umum. Cukuplah dengan apa yang sudah Tasha alami sebelum ini."

Tasha 1

Apa yang telah terjadi sepanjang tahun 2015 itu dianggap sebagai kenangan pahit buatnya dan selepas ini dia mahu memandang ke depan.

"Kalau boleh Tasha tidak mahu lagi dikenali sebagai artis yang sering dilanda kontroversi. 2016 adalah tahun untuk Tasha bangkit semula. Suka duka di 2015 menjadikan Tasha lebih kuat dan memandangkan terus ke hadapan."

Biarpun ramai peminat tidak menyukainya kerana gosip liar itu sehinggakan dia menerima pelbagai kritikan dan tohmahan negatif dari peminat. Tetapi dia tidak menganggap perkara tersebut sebagai penghalang buat dirinya untuk terus maju ke depan.

"Tasha percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya. Setiap ujian yang datang Tasha ambil positif, bersangka baik dan sentiasa memaafkan. Jauh sekali menyimpan dendam kepada sesiapa. Tasha menerima setiap kritikan dengan hati yang terbuka. Apa yang sudah berlaku biarkan berlalu. Kehidupan harus diteruskan."

Tasha 2

Apapun, perkarayang lepas biarkan berlalu. Baguslah Tasha ada niat yang baik untuk berubah. Semoga tahun ini karier seninya terus bersinar.

LAGI ARTIKEL MENARIK:

  • (7 Gambar) Percutian Tasha Shilla Di Thailand
  • GEMPAR! Tasha Shilla Upah Lelaki Serang Bekas Kekasih
  • Foto Terlajak Sek$i, Tasha Shilla Mohon Lebih Terbuka
  • 1,267 total views, 1,267 views today

    , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *