Recent Post

Sunday, March 20, 2016

(28 FOTO) Sekitar Majlis Akad Nikah Jihan Muse & Ungku Hariz


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Jihan Muse akhirnya telah bergelar isteri kepada Ungku Hariz pada jam 3.20 petang tadi selepas sembilan tahun bercinta.

Majlis yang berlangsung di laman kayangan Shah Alam itu cukup meriah dengan kehadiran ahli keluarga dan sanak saudara kedua-dua belah pihak. Jihan dan Ungku Hariz tampak cukup anggun dan segak dalam busana rekaan Rizman Ruzaini.

Jihan ketika ditemui pihak media sempat meluahkan rasa syukur kerana hubungan beliau dan Ungku Hariz ke jinjang pelamin jua. Jihan berharap perkahwinan beliau akan diberkati dan kekal sehingga ke akhir hayat.

Saya bersyukur dan gembira kerana semuanya (majlis) berjalan dengan lancar walaupun persiapan dilakukan pada saat-saat akhir kerana kesibukan kami berdua dengan komitmen kerja.

Saya berharap perkahwinan akan berkekalan ke akhir hayat kami dan diberkati. Walau kami sudah lama berkawan masih banyak lagi perkara yang perlu kami pelajari selepas berkahwin. Kami percaya tolak ansur dan musyawarah sangat penting dalam setiap perkara yang kami lakukan.

Difahamkan majlis resepsi pasangan tersebut yang bertemakan klasik bakal diadakan pada 27 Mac ini di Menara NAZA TTDI, Shah Alam.

Tahniah sekali lagi kami ucapkan kepada Jihan dan Ungku Hariz, sembilan tahun bercinta bukanlah satu perkara yang mudah tetapi kekuatan cinta menyatukan mereka dalam satu ikatan yang sah pada akhirnya.

Berikut kami sertakan beberapa foto khas sekitar majlis akad nikah Jihan dan Ungku Hariz dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Sumber Berita : Astro Gempak

Kredit foto: Project2pi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *