Recent Post

Wednesday, August 19, 2015

Lelaki Ini Menukarkan Skateboard Lama Menjadi Gitar Elektrik


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Selain bermain skateboard, bermain gitar juga merupakan satu hobi sewaktu lapang untuk Nick Pourfard. Sewaktu mengalami kemalangan sewaktu bermain skateboard, di dalam tempoh selama enam bulan sewaktu tidak mampu berjalan, lelaki ini mencari sesuatu untuk dilakukan.

Gitar 2

Setiap skateboard yang digunakan mempunyai nilai sentimental kepada dirinya, daripada dibiarkan berhabuk, lelaki ini mengambil keputusan untuk menggabungkan kedua-dua hobinya itu menjadi satu..

Gitar 3

….iaitu menghasilkan gitar elektrik dari papan luncurnya sendiri!

Gitar 4

"Saya telah mengumpulkan beberapa bahan, menonton video dan nekad untuk membuat gitar elektrik dari papan luncur saya sendiri".

Gitar 5

"Setelah pelbagai rintangan dan dugaan yang dilalui, saya telah belajar bagaimana hendak menjadikan material-material tersebut menjadi sebuah gitar yang berfungsi".

Gitar 6

Lelaki ini meneruskan hobi barunya diatas papan selama lima tahun, hanya menggunakan papan skateboard yang lama dan menukarkannya kepada gitar elektrik yang berbagai warna-warni.

Gitar 7

Lelaki ini telah melancarkan Prisma Guitars, dimana kesemua gitar yang dibuat menggunakan papan-papan yang telah rosak dan telah digunakan sebagai skateboard. Prisma Guitars merupakan 100% buatan tangan.

Gitar 8




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *