Recent Post

Wednesday, November 04, 2015

Fazura Anggap Gosip Buat Pembedahan Plastik Paling Mengarut


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

5-Fazura-Anggap-Gosip-Buat-Pembedahan-Plastik-Paling-Mengarut

Bermula dengan rancangan Facing Up To Fazura, pelbagai pendedahan telah dilakukan dan baru-baru ini melalui satu temuramah bersama The Star, pelakon dan penyanyi ini telah mendedahkan antara perkara yang pernah membuatkannya sakit hati satu ketika dahulu.

"Gosip yang paling mengarut pernah saya dengar mengenai diri saya adalah orang mengatakan saya menjalani pembedahan dari hujung kepala hingga hujung kaki dan tiada satu pun di badan saya ini adalah yang asli. Mereka cakap saya buat transplan rambut, buat pembedahan hidung, dagu dan punggung"

"Memang gosip ini menyakitkan saya suatu ketika dulu, tapi sekarang saya gelak je bila mendengarnya," jelasnya kepada The Star. Selain itu, Fazura juga menyatakan bahawa dia kini berasa selesa hidup solo malah apa yang diimpikannya sebelum ini turut tercapai.

Sementara itu, berbicara mengenai lelaki, Fazura menjelaskan bahawa dia sering kali berhadapan dengan lelaki yang hanya datang di dalam hidupnya hanya kerana paras rupa sedangkan pelakon ini mendambakan lelaki yang bijak dan juga tahu menghormati wanita.

Incoming search terms:
  • brrita harian hiburan
  • Kosmo!Hiburan
  • Berita berkaitan:

    Kahwin rahsia: Apa kata selebriti?

    Azean Irdawaty meninggal dunia

    Nikah 2 Mei Ini, Misha Omar Mula Edar Kad Kahwin

    Zain Saidin Mahukan Kejutan

    Isteri bergaya seksi, Farid terkilan

    Komen

    comments




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *