Recent Post

Tuesday, January 12, 2016

DAP Ishtihar PAS Sebagai Musuh Utama


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

SHAH ALAM, 11 Jan: Naib Pegerusi DAP Selangor hari ini mengishtiharkan pendirian parti tersebut yang menyifatkan PAS sebagai musuh utama.

Datuk Teng Chang Khim berkata, ia susulan kenyataan dari Naib Presiden PAS, Datuk Iskandar Abdul Samad sebelum ini yang menganggap DAP sebagai musuh kepada parti berkenaan.

"Dia (PAS) dah isytihar (sebagai musuh), kita sahut kerana kita pantang dicabar.

"Dalam pentadbiran kerajaan negeri, kita bersikap profesional. Untuk pilihan raya umum (PRU) akan datang, kita tetap menempatkan calon DAP bagi kerusi ditandingi PAS," katanya.

Sementara itu, Iskandar yang juga Pesuruhjaya PAS Selangor berkata PAS akan menjadikan DAP sebagai musuh pada PRU akan datang.

"Buat masa ini, kita akan tetap bekerjasama dan meneruskan kerjasama parti sehingga PRU akan datang," katanya sebagaimana lapor Berita Harian.

PAS sebelum ini di Ijtimak Pilihanraya PAS Selangor di Stadium Tertutup Kuala Selangor menganggap DAP musuh terbaru mereka a pabila DAP bertindak mahu meletakkan lapan calon di lapan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang disandang PAS di Selangor pada PRU akan datang. - Siakapkeli.my




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *