Recent Post

Tuesday, January 12, 2016

(TAHNIAH) Shaheizy Sam & Syatilla Melvin Umum Bakal Berkahwin Februari Ini


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Setelah beberapa bulan berdiam diri dan saling menafikan sedang menjalinkan hubungan cinta, akhirnya pasangan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin mengumumkan bakal berkahwin pada 8 Februari ini.

Pengumuman tersebut dilakukan dalam satu sidang media khas yang berlangsung di Hotel Sunway Putra sebentar tadi.

Majlis perkahwinan juga bakal menjadi Wedding Of The Year apabila menerima tajaan keseluruhan berjumlah RM25 juta.

Menurut Sam beliau sangat terkejut apabila dimaklumkan mengenai penajaan tersebut dan mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang sudi menaja perkahwinan beliau dan Syatilla.

Sejujurnya saya sendiri tidak tahu siapa penaja majlis kahwin kami. Bukan apa, saya menyerahkan segala urusan perkahwinan kepada ibu. Apa pun terima kasih kepada semua pihak penaja. Apabila dimaklumkan jumlah keseluruhan, saya memang terkejut.

Majlis nikah pasangan itu akan berlangsung di kediaman Syatilla di Nibong Tebal, Pulau Pinang disusuli majlis resepsi sebelah pihak perempuan pada 9 Februari di Bukit Jawi Golf Club, Pulau Pinang.

Majlis resepsi sebelah pihak Sam pula akan diadakan pada 14 Februari di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur dan majlis meraikan peminat pada 20 Februari.

Amboi pandai sungguh pasangan ini cover line bukan? Baru sahaja pagi tadi keluar artikel Syatilla nafi ada hubungan dengan Sam, tiba-tiba dah umum bakal berkahwin. Apa-apapun tahniah kami ucapkan kepada mereka berdua, tentu hebat kan majlis perkahwinan mereka nanti. Iyalah tajaan sehingga RM25 juta kot..

Sumber Berita: Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *